Gyakran Ismételt Kérdések
Kell-e személyesen találkozni?
Autómosó szolgáltatásunk egyik legkedveltebb előnye, hogy Megbízóinknak nem feltétlenül szükséges megjelenniük a helyszínen. Amennyiben az autó utasterébe nem kell bejutnunk és nem helyszíni fizetési lehetőséget választottál, akkor akár közvetlen kommunikáció nélkül valósítjuk meg autód megérdemelt mosását, ápolását. Ha belső tisztítás, ápolást is kértél és/vagy személyes készpénzes fizetést, akkor valahogyan el kell juttatnod hozzánk a kulcsot és a szolgáltatás díját.
Nem lesz karcos az autó?
Az innovatív nanotechnológiás módszer, amellyel dolgozunk, csupán néhány deci vizet igényel a teljes autómosáshoz. Ez elsőre sokakat megdöbbent és rengeteg kérdést vet fel, többek között azt is, hogy nem tesz-e kárt a piszok „szárazon” történő eltávolítása. NEM! Ez a magas minőségű, környezetbarát eszköz garantáltan csak tiszta felületet ad, anélkül, hogy sérülést okozna a felületeken. A mindentekintetben kíméletes nanotechnológiás módszer ugyanis röviden összefoglalva úgy működik, hogy a speciális szer körbeveszi a szennyeződést, amelyet aztán egyszerűen felszívatunk egy puha kendővel. Ráadásul szakértő Munkatársainkkal a különböző területekre más-más anyagot használunk, igazodva az autó felülettípusaihoz.
Mi történik akkor, ha rossz idő van és például elered az eső?
A csepergő eső még nem feltétlenül okoz problémát, azonban ha úgy ítéljük, hogy az időjárás teljesen ellehetetleníti a munkánkat és azt, hogy tökéletes, igényes végeredményt nyújtsunk, egyeztetünk egy másik időpontot. Fontos tudni, hogy speciális nanotechnológiás módszerünkkel szinte bárhol megvalósítható az autómosás anélkül, hogy a környezetben látványos nyomot hagynánk magunk után. Így tehát, ha meg tudod oldani, hogy az autó zárt térben legyen, akkor az autómosást ott is meg tudjuk valósítani.
Hogyan értesítjük Megbízóinkat, ha az autó elkészült?
A frissen mosott, ápolt autóról fényképet készítünk és a fotót mellékelve üzenetben értesítünk, ha minden igényelt szolgáltatásunkat precízen teljesítettük.
Hogyan tudok fizetni?
Az időpont foglalást követően előre utalással és készpénzes fizetéssel tudod kiegyenlíteni a szolgáltatásaink díját. A készpénzes fizetéshez nem feltétlenül szükséges személyesen találkoznunk, ha meg tudod oldani, hogy valaki átadja nekünk a pontos összeget.
Módosítható-e az időpont foglalásnál megadott helyszín?
Természetesen van lehetőség utólagos módosításra. Ha 5 kilométeren belül kívánod módosítani a helyszínt, akkor legkésőbb 1 órával érkezésünk előtt jelezned kell az új címet. Ha ennél nagyobb a távolság, feltétlenül vedd fel velünk a kapcsolatot a +36704231068 telefonszámon vagy írj a info@begreenbeclean.hu e-mail címre.
Mennyi idő alatt készül el az autóm?
A teljes szolgáltatás időtartamát nagyban befolyásolja, pontosan milyen szolgáltatásokat kértél tőlünk, illetve, hogy milyen méretű, típusú autóról van szó. Átlagosan 1 óra elteltével szoktuk jelezni, hogy az autó makulátlan tiszta és lehet érte jönni!
Megvalósítható-e zárt térben az autómosás?
Igen! Az általunk használt magas minőségű, speciális nanotechnológiás autómosást szinte bárhol meg tudjuk valósítani anélkül, hogy jelentős nyomot hagynánk magunk után. Ennek fő oka, hogy míg egy átlagos autómosáshoz átlagosan 100 liter vizet használnak, mi mindössze néhány decivel dolgozunk. Így aztán nem szükséges semmilyen különleges helyszíni feltétel az autómosáshoz. Fontos, hogy ha nem vagy jelen a helyszínen, feltétlenül gondoskodj róla, hogy be tudjunk jutni, meg tudjuk közelíteni az autót.